Top Dziesmas Maijā

4 Mai

1. Katy Perry – E.T. Man patīk dziesma, bet video, manuprāt, ir sliktākais un dīvainākais mūzikas vēsturē…

2. Adele – Rolling In The Deep Dziesma ir diezgan laba. Ko, lai saku? Beidzot Holivudā ir tapusi dziesma bez stulba video un ar labu mūziku.

3. The Black Eyed Peas – Just Can’t Get Enough Black eyed peas radīja labu dziesmu un uztaisījis labu video. Beidzot!!! 😀

4. Rihanna – S&M  Nu laba dziesma, bet neiedomājies noskatīties to video, drausmas!!! 😦

5. Jeremih & 50 Cen – Down On Me  Murgs!!! Vairāk neko neteikšu.

 
 

6. Bruno Mars – T he Lazy Song Laba rīta dziesma!

 
 

 7. Jennifer Lopez & Pitbull – On The Floor Labā dziesma! Nevaru vien sagaidīt kad iešu uz disko, lai dejotu pie šīs dziesmas.

 
 
 

8. Chris Brown & Lil Wayne & Busta Rhymes – Look At Me Now  Drīkst pajautāt? Tā ir dziesma? Murgs! (Sorry par negatīvo iespaidu, bet man riebjas tā …).

9. Kesha – Blow It kā laba dziesma, bet man ātri apnika. Nekas īpašs.

10. Cee Lo Green – Forget you Man sāk krist uz nerviem tas, ka visi tagad sāk dziedāt dziesmas ar lamu vārdiem!!! Tādēļ es uzrakstīju dziesmai Forget you nosaukumu, nevis F**k you.  

                                                                                                                                                                                                                                                       Kopumā labas dziesmas. Tikai Holivuda sak jūkt prātā. Kaut gan, viņi jau sen bija sajukuši kā Lady Gaga.
 
 
Ar melodiju Kelly Rowland – I Dont Wanna galvā ,                       

Anna

 
 
 

Komentēt