Kā iemācīties staigāt augstpapēžu kurpēs

24 Okt

high_heels_11Sveikas, meitenes! Šodien parunāsim, kā staigāt augstpapēžu kurpēs.

Zinu, ka katra meitene sapņo par augstpapēžu kurpēm, taču var dikti “nofeilot”, staigājot nepareizi un tas var kļūt par iemeslu aprunāšanai. Tātad, es parādīšu, kā to darīt.

Nesen atradu video, kur parādīts, kā staigāt augstpapēžu kurpēs, pie tam ļoti augstās. Man personīgi patīk papēžu kurpes. Lai gan, mūsu vecumā nebūtu vēlams nēsāt augstus papēžus, tas ir kaitīgi mūsu vēl mazajai kājiņai Plats smaids, kura vēl tikai attīstās. 

manas_kurpes

Tās ir manas kurpes

Ir ļoti grūti atteikties no smukām kurpēm ar augstu papēdi. Man bija liels šoks, kad es uzzināju, ka mūsu vecumā (no 10-14 gadiem) labākajā gadījumā var nēsāt 3-4 cm papēdi, jo mūsu kājai nedrīkst būt lielai slodzei un mūsu vecumā veidojas kaulu sistēma.

Pārejot pie video. Video ir angliski, bet, domāju, tas nesagādās tev problēmas. Man personiski liekas, ka meitene, kura stāsta ir baigā “caca”, bet es arī saprotu, ka NEKAD nav jāspriež par cilvēkiem pēc to ārējā izskata un neiepazīstot. Video man patīk, jo viss ir ļoti labi paskaidrots un pamācīts.

Tām, kuras īsti nesaprot angļu valodu: brīdī, kad viņa ies pa ielu būs parādīts, kā likt kājas, viena otrai pa priekšu (zēni dievina, kad meitenes tā staigā) un viegli ir trenēties, ejot pa līniju, piemēram, pa ceļa līniju.  Tātad, lūk arī video.

Kā staigāt augstpapēžu kurpēs

 

Augstpapēžu kurpēs,

Anna Smaidiņš

Komentēt

