One Direction fakti un smieklīgi foto

23 Okt

One DirectionKā jau One Direction fane, Directioner esmu lasījusi daudz  faktu par viņiem un zinu cik grūti ir atrast jaunus, jo ir tikai vecie un tie paši. Iespējam tu jau šos faktus būsi dzirdējusi,es viņus tulkoju no angļu valodas. Atradu arī nedaudz smieklīgus foto. Ceru, ka tev patiks.🙂

Fakti:

Kad Luisa mamma bija stāvoklī viņš viņai prasīja: „Vai tu mīli bērnu, kas ir tavā vēderā?” , viņa atbildēja „Bet protams!”, un viņš atbildēja „Tad kāpēc tu viņu apēdi?”.

„Es nesaprotu kāpēc meitenes ir piesaistītas man” – Harijs.

Nailam radās problēmas filmējot „What Makes You Beautiful” video, jo nevarēja atcerēties cik reizes jādzied „Na na na”.

Luis teica savai māsai, lai viņa neiemīlas Harijā, jo viņa ir pārāk laba priekš viņa.

„Es vēlos meiteni, kuru naktī varu apķert kā manu spilvenu” – Harijs.

Nailam reiz jautāja ko viņš darītu, ja pasaulei būtu pasaules gals pēc 10 sekundēm? Viņš atbildēja „Nē” zviedru valodā.

Ja Harija meitene būtu bēdīga viņš viņu neatstātu vienu līdz viņa smaidītu.

One Direction ziedoja 24’000’000 mārciņas bērniem, kuriem vajadzīga palīdzība.

„Es parasti neraudu, bet kad es redzēju Hariju raudam brīdī, kad mūs izbalsoja no šova un viņš šnukstēja un mana pleca es arī saku raudāt.” – Zeins.

Dziesma „What Makes You Beautiful”  iTunes 1.vietā nokļuva 12 minūtēs.

„Dažreiz man tiešām paliek ļoti skumji un es vēlos, lai kāds mani apskauj.” – Harijs.

Zeina mīļākais hobijs ir zīmēšana.

One Direction gandrīz tika nosaukti par „Status Single”.

Reiz Zeinam bija četri gadi un viņa ģimenes drudzene bija stāvoklī. Vienu dienu viņa raudāja un Zeins teica: „Neuztraucies, gan jau tas nav tavs.”

Hariju kaitina, ka runājot pa telefonu ar Luisu Luiss beigās nepasaka „Es tevi mīlu”.

„Harijs ir apbrīnojams flirtētājs. Viņš bieži mani gandrīz paved, nolādēts!” – Luiss.

Kad Luiss bija maziņš viņš bieži sēdēja savos ratiņos un teica „Labdien, jauku dienu!” nepazīstamiem cilvēkiem.

Foto:

Zayn MalikOne Direction1One Direction_1One Direction_2Zayn Malik_1

One Direction_3One Direction_4One Direction_5One Direction_6One Direction_7One Direction_8One Direction_84Zayn Malik_2One Direction_9One Direction_10

 

image fane,

Anna

Komentēt

