Vasaras brīvlaiks

2 Jūl

Nezinu kā jūs, bet es, izejot no skolas, no prieka gribēju vai uzsprāgt. Un tai brīdī es iedomājos kā tas būtu, ja pēkšņi skolas pagalmā ieskanētos skaļa, jautra mūzika un visi, kas iznāktu, izskrietu pa skolas durvīm sāktu dejot un priecāties par vasaras brīvlaiku!  Es visu savu dzīves laiku iedomājos kā  vienu dejošanu, jautrību, ballītes un mūziku…

Kā jau parasti, skolas laikā mēs gaidām vasaru, bet kad tā pienāk, tā aizskrien kā vējš gar ausīm.

Vasarā vienmēr aizbraucu pie vecmammas uz Līvāniem. Šovasar laiks ir tik aizņemts, ka šaubījos, ka visu paspēšu😀. Taču Dievs visu vienmēr sakārto vislabāk.

Pašlaik kopā ar māsīcu esam pie vecmammas. Ejam uz dārzu un katru dienu tiecamies pēc peldes.  Ah, kā var vispār pavadīt vasaru bez peldēšanās???

Šī vasara mums ir īpaša ar to, ka parasti mēs ar māsīcu strīdējāmies, bet šogad vairs ne. Bez ķircināšanās iztikt, protams, nesanāk, bet strīdu mūsu starpā gan vairs nav!

Izskatās, ka šī gada vasara izdosies ideāla un interesanta. Pavisam nesen, pirms dažām dienām mans brālis salaulājās. Tas bija tik aizkustinoši! Tajā brīdī, kad mans brālis teica “jā” vārdu, man notecēja divas lielas asaras. Viena par to, ka viņš teica “jā” un otrs par to, ka viņa līgaviņa,  Andra, arī raudāja…

Tā JAU ir mana labākā vasara!

Saulainā vasarā,

Anna

Komentēt

