Turbāns

10 Jūn

 Vēl viens šīs vasaras trends ir turbāns. Arī es to jau esmu izmēģinājusi un tas man ļoti iepatikās. Brīdinu uzreiz – viņš nepiestāv visām, bet lielākai daļai labi un interesanti.

Kļūt par modernu šis aksesuārs ir centies jau vairāku sezonu garumā, parādoties šad tad, šur tur modes skatēs, bet tikai šogad tas ir ieguvis īpašu popularitāti un cieņu.

Turbānu veidi

Kā pamats ir jāņem liels palantīns, bet, lai atbilstu šīs vasaras modei, ir jāņem šalle-palantīns ar abpusēji drukātiem ornamentiem, kas ļoti iederas šī pavasara un vasaras garderobes kombinācijās.

 

Mana pieredze

Uzrakstot rakstu, arī es vēlējos pamēģināt šo turbānu. Tieši tobrīd manu garderobi papildināja vecmāmiņas dāvinātie lakati. Veidoju turbānus, mācoties no video.

Mamma man visu laiku teica: “Anna, tev izskatīsies vienkārši superīgi!” Ziniet, es neticēju, bet viņai tiešām bija taisnība. Ieteicams iegādāties dažādu krāsu šalles, lai var piemērot katram apģērbam. Tā nu, arī es piemēroju. Ejot ar draudzeni uz futbola spēli, uzliku turbānu. Protams, tas viņai bija mazliet dīvaini, bet runājot par turbāniem izrādījās, ka viņai pašai tādi esot.

Arī dienā, kad braucām ekskursijā, to apsēju, un pirmā meitene, kas mani pamanīja bija izbrīnīta. Pat meitene, kas mazliet nokavēja stundu, vēlāk visas klases priekšā man jautāja: “”Kas tev tur uz galvas, Anna?”.  Es vienkārši atbildēju: ” Tas ir turbāns!” Un ziniet, man nebija neērti, jo vēl trakāk būtu, ja es pati nezinātu kas tas ir.😀

Kādu nedēļu vēlāk, iziedama no lielveikala pamanīju sievieti, kura bija ļoti stilīgi apģērbusies (manuprāt, viņa varēja būt fotogrāfs). Un uz viņas galvas bija turbāns. Ak, kā es tobrīd nožēloju, ka man arī tāds nebij. Tā būtu interesanta situācija, kad viena stilīga meitene un sieviete viena otrai paiet garām. Tad es justos mazliet pacilāta.🙂

Un kā es iemācījos siet turbānu? Arī tu to vari iemācīties no šī video.🙂

Čau-čau,

Anna

Komentēt

