Ideālā paradīze

12 Mar

Tu esi kādreiz aizdomājusies kāda varētu izskatīties tava paradīze, kur tu varētu darīt tikai to, ko tu gribētu un būtu tur ar saviem mīļajiem? Zini? Tā ir nopietna tēma. Kad jūtos nogurusi, es parasti apguļos un nez kāpēc sāku domāt “kā būtu, ja būtu?” Tad es iedomājos salu, kura ir visa ar zaļiem kokiem, kur vienmēr spīd saule, kur piekrastē stāv mana sapņu jahta, un tā ir vieta, kur mēs ar mammu nekad nestrīdamies un tā tālāk…

Interesanti, kāda ir īstā paradīze, debesīs? Mans tētis reiz stāstīja, ka tur tāds dzīvnieks kā lauva vispār nekož, viņš drīzāk pieglaužas tev klāt un tu viņu vari pat mierīgi paglaudīt…

Vispār, runājot par savu paradīzi – mana paradīze ir, kā jau teicu, sala ar zaļiem kokiem, okeāna piekrastē stāv mana un tēta mīļākā jahta, tur mēs ar brāli, mammu vai tēti nestrīdētos un mēs visi kustētos mūzikas ritmos. Protams, nejau tajos mūzikas ritmos kādi ir Lady Gaga – mūsu ģimenei tāda mūzika nepatīk. Mums patīk spēcīga instrumentālā mūzika.

Varbūt, es arī atradīšu tur savu lielo mīlestību? Es savu mīlestību gribētu īstu. Bet pati, pati lielākā vēlme ir – lai visi dejotu, ne jau vienkārši dejotu, bet dziesmu pavadījumā, kuras patīk  man un visiem.

Iedomajies arī tu savu paradīzi! Pasapņo! Sajūti laimes pieplūdumu savā mazajā dvēselītē!

Man tā ir visu laiku, it īpaši kad es dejoju. Protams, es nesaku, ka ja tev nav šīs laimes izjūtas, tad tu esi dīvains cilvēks. Nebūt nē. Katram cilvēkam ir savas izjūtas un katram cilvēkam ir savi brīži, momenti, kad tā notiek. Visbiežāk, tā notiek iemīlēšanās brīžos (man tā liekas…). Padari savus vecākus laimīgus, lai arī viņu dvēselēs ieplūst siltums un laime!

Un, lai tu varētu ātrāk atrast savu paradīzi es tev iesaku noklausīties šo dziesmu!😉


Lai tev veicas tavā paradīzē! :*

Anna

Komentēt

