Arvien stilīgāk

27 Feb

Jūs taču atceraties rakstu par Meiteņu stilu 2011. 23. februārī es ar savu draudzeni gājām pastaigāties pa lielveikalu “MaXima”. Kā jau parasti, mēs nolēmām pastaigāt pa R.D.A. veikalu, paskatīties kas jauns.  Agrāk man likās, ka tur īpaša nekad nav…

Mēs gājām un apspriedām krekliņus, to  cik viņi smuki, bet nebija mana izmēra. Man radās vēlme paskatīties  varbūt kādus džinsu šortus un legingus. Legingu izvēles nebija, bet šortus es atradu uzreiz. Tie bija balti un ar apšūtām maliņām. Es cerēju, ka būs man izmērs, bet nācas atkal teikt veco teicienu: “Smuks, bet nav mans izmērs!”.

Pēkšņi, man radās dīvaina sajūta… Es jutu, ka es zināju ko, kā pie šī vai jebkura cita apģērba varētu vilkt. Agrāk  man te un daudzos citos veikalos nekas nepatika. Mammai bieži vien ar grūtībām man bija jāpierāda un jāiestāsta, ka kāds apģērbs vai apavi ir stilīgi. Toties tagad es uzreiz zināju, ko ar šiem vienkāršajiem šortiem, kurus es nekad agrāk nebūtu pirkusi, varētu ģērbt un kas man vēl jānopērk, lai es izskatītos stilīgi.

Un tas viss tikai no viena vienīga raksta par meiteņu stilu. Kā mainīsies mana sapratne par stilu, kad es uzrakstīšu vēl pāris rakstus? Man prieks, jo beidzot es sākšu ģērbties stilīgi!

 

Vēlot tev to pašu,

Anna

Komentēt

