Meiteņu stils 2011

22 Feb

Šodien mēs parunāsim par  stilu gan esot skolā, gan ārpus skolas. Vispirms  ir jāsaprot,  kas tu skolā esi par tipu:

Krutā meitene – kura domā,  ka seko stilam, bet ģērbjas ne par tēmu.

Stilīgā – kura tiešām seko stilam.

Apaļīgā – kura nezin ko vilkt

Muļķe kruto meiteņu acīs – kura grib būt stilīga.

Ja tu nojaut, kas tu esi vai vēlies būt, tad varam sākt! Neuztraucies, tev nav jāatbild uz šo jautājumu man vai kādam citam. Tu esi kas tu esi un tā ir tava darīšana! ;)


Krutajai meitenei, kura domā, ka seko stilam, bet ģērbjas „ne par tēmu”!

Tev es stāstīšu par Chleo Moretz, lai tu saprastu, ka tas, ko ģērb stilīgās patiesi ir stilīgi. Un tagad es varētu tev parādīšu šo to un tu tagad sapratīsi kas pa tiesi ir stilīgi…


(1. attēls)                 (2.attēls)                 (3. attēls)                 (4. attēls)

(1.attēls) Tās ir normālas kurpes, nav ar augstu papēdi. Melnas biezas zeķubikses. Man arī mamma tādas ieteica. Sākumā es negribēju, bet kad apģērbu, man ļoti iepatikās. Skaista kleita, nav pārāk atklāta, nav arī pārāk īsa, ka var redzēt dibenu, bet normāla garuma – tā kā jabūt ir mūsu vecuma meitenēm. Protams,  var būt arī mazlietiņ  īsāka, bet pavisam mazlietiņ. Tas ir stilīgi nopietnam pasākumam.


(2. attēls) Man ļoti patīk viņas kurpītes un pieguļošie džinsi. Blūzīte bez jakas var izskatīties ne visai, bet ko tik nevar  izveidot no vienkāršām lietām!  Pareizi pielietota jaka. Var būt arī vienkāršs krekliņš –  ar lencītēm, bet tad es tev ieteiktu ļoti svarīgu lietu, ko mēs kādu dienu ar mammu pārrunājām: “Ja tev ir apaļi pleci, tad nekādā gadijumā tu nedrīksti ģērbt krekliņu bez lencītēm! Tev var būt krekliņš ar īsajām piedurknēm vai arī krekliņš ar lencītēm un jaku, bet, tad jaku neģērb nost, citādi izskatīsies dīvaini.


(3. attēls) Lūk! To es saucu par stilu! Šajā attēlā viņa izskatās kā stila karaliene!!! Gari vienkārša modeļa šorti, kurus mēs katru dienu redzam visos veikalos un par lētu cenu. It kā vienkāršs krekliņš, bet kopā ar šo dīvaino, manuprāt,  jaku izskatās kā stila virsotne!  Ka iepriekšējā attēlā – tāda paša stila  kurpītes, tikai no cita auduma un ar romantisma piesitienu – bantīti. Bet vai tu pamanīji to, ka viņai jau 2. attēlā nebija miesas krāsas zeķubikšu? Tas viņas stilu šai dienā vēl vairāk pastiprina!


(4.attēls) Maza princesīte – jaukā, rozīgi melnā kleitiņā. Kā man patīk šī kleita! Rozā augšējā kleitas daļa,  ar melniem svārciņiem un  pa vidu liela bante. Atkal biezās, melnās zeķubikses. Kurpes, šoreiz, ar augstāku papēdi, bet teikšu, viņa jau var nēsāt tādu papēdi, jo viņai jau ir 13 gadu, bet man ir 11, tāpēc es nēsāju kurpes ar zemāku papēdi. Bet īstenībā, mēs nedrīkstam nēsāt kurpes ar augstu papēdi, vienīgi jau nu  2 – 4cm papēdi.

Bet kāpēc nedrīkstētu –  es tev stāstīšu citu reizi. Citā reizē arī pastāstīšu  par citiem veidiem kā izmantojot vienkāršu apģērbu var sevi padarīt par stilīgāko meiteni.😉


Ja neesi tas meiteņu tips, par kuru tikko stāstīju, tad neuztraucies, vēlāk “Meiteņu stils – 2011” otrajā, trešajā un ceturtajā daļā es tev pastāstīšu arī par tavu stilu! :*

Anna

Komentēt

