Katru nedēļu sestdienas rītos

19 Feb

Laidiet mani iekšā!

Kad biju maza man ļoti nepatika būt vienai vecajās mājās, pat ar māsu vai brāli. Kad mēs pārvācāmies uz Jelgavas centru, es padomāju: “Nekas, te taču ir divas durvis, arī slēdzis caur kuru pat profesonāli zagļi netiktu iekšā. Jā, es šeit dzīvošu un man nebūs bail būt vienai!”

Bet tomēr  tai dienā, kad mamma mani atstāja mājās  pat  uz brīdi, man bija bail. Zinu, zinu, man vienkārši bija pārāk liela iztēle.

Apmēram 14 :00 atnāca brālis ar viņa meiteni. Diemžēl, viņiem  drīz vien bija jādodas prom. Un tad es aizmigu.

Mamma ar tēti netika iekšā, jo slēdzis bija ciet. Viņi zvanīja pa telefonu un pie durvīm. , bet bez rezultātiem.

30 min. vēlāk es pamodos un visapkārt  zvanīja –  gan pie durvīm, gan telefons. Kad viņi tika iekšā mamma bija noraudājusies no uztraukuma, bet tētis – dusmīgs . No tā brīža tētis man ar smaidu vienmēr piekodina, lai laižot šoreiz iekšā!🙂


Kā es rakstu savu blogu

Jau sen es jaunajā dzīvoklī es gribēju savu, personīgo datoru, bet mums nebija datorgalda.

Blogu es rakstīju uz mammas portatīvā datora. Rakstus es varēju rakstīt tikai labi, ja katras otrās nedēļas sestdienās un arī ne vienmēr es paspēju.

Bet man  ir jaunums! Man vakar atveda datorgaldu un tagad man ir dators! Nu es varēšu rakstīt rakstus cik gribēšu un kad gribēšu!

Anna


Komentēt

