Top 10 Dziesmas Janvārī

19 Jan

Te tiks nosauktas Top 10 dziesmas uz šo brīdi.

Šo topu es jums rādīšu katru mēnesi. Izpildītāji un dziesmas būs rakstīti angļu valodā. Tātad…

1.* Bruno Mars – Gerenade Forša dziesma, lēna un melodiska🙂. Es personiski negribu klausīties, nezinu kāpēc, bet vispār man tā patīk.

2.* Katy Perry – Firework Ļoti patīk, sirsnīga, enerģiska, pie tādas mūzikas patīkami dejot!

3.* Rihanna – What’s My Name? Ilgi klausījos, jo patīk! Ļoti forša dziesma!

4. Ke$ha – We R Who We R Reāla dziesma, citiem var nepatikt, man ar ne visai, man patīk kaut kas melodiskās:).

5. Pink – Raise Your Glass Forša dziesma, patīkami klausīties, bet, ja ilgstoši klausās, var sākt apnikt😀.

6.Enrique Iglesias Feat. Ludacris & DJ Frank E – Tonight ( I’m Lovin’ You) Man vienmēr ir patikušas viņa dziemas, bet ne šī, perverss video😦, nevienam neiesaku, sorry, bet tā ir.

7. Wiz Khalifa – Black And Yellow Reperu mīlētājiem patiktu, tikai ne man , man vajag kaut ko melodisku🙂.

8. Black Eyed Peas – The Time (Dirty Bit) Forša dziesma. Pirmais, ko es padomāju, ka vajadzētu vairāk melodijas nevis remix, bet, kad sāku klausīties, arvien vairāk iepatikās.

9. Bruno Mars – Just The Way You Are Melodiska un jau atkal man viņa dziesma liekas pārāk lēna, bet tā jau labi.

10. Rihanna – Only Girl (In The World) Ļoti laba dziesma, šeit Rihanna parādīja savu balsi no labās puses. Beidzot!😀

Anna

Komentēt

