Mans Dziesmu Top 3

19 Jan

1.*Rihanna – Who’s That Chick?


2. Willow Smith – Whip My Hair


3. Tiao Cruz ft.Kylie Minogue – Higher


 

 

 

Man ir savs dziesmu tops.

Tu arī vari tādu izveidot.Es tev palīdzēšu! Skaties nākamajā lapā:

Kā youtube.com izveidot savu video topu

Tu taču zini mājaslapu www.youtube.com, vai ne? Tur tev vajag piereģistrēties. Kad to esi izdarījusi, uzraksti meklētājā kādu, tavuprāt, foršu dziesmu. Atver to un sāc klausīties, zem video ir poga “Add to” – nospiežot to, parādās izvēles iespēja – tev jānospiež poga Favorite, ar to tu to ieliksi dziesmu vai video savos favorītos. Augšā, tur, kur iepriekš bija Log In, tagad ir tavs lietotājvārds, pie tā ir bultiņa uz leju, nospied uz tās un atkal parādās izvēle. Tev jānospiež My Channel. Tev atveras lapa, kur otrajā stabiņā ir tavs favorīts, tur atrodas arī video, virs kura ir trīsstūris. To nospiežot, tu dzirdi savu izvēlēto dziesmu vai redzi savu izvēlēto video.

Vienīgais, kas man jāsaka tagad – patīkamu klausīšanos!

Tā veidojas mans un tā veidosies tavs Dziesmu Tops!🙂

 

Anna

 

Komentēt

